移至主內容

FRISO®MUM 親身分享

Tina Frisomum KOL

KOL - Tina

不驚不覺 現在正正踏入懷著 Baby Cupcake 的第五個月

Being Pregnant,從沒有讓我慢下腳步,跟懷著Archie 的時候一樣,反而有種不想停下來、工作時更拼博、要為家人勇往直衝的感覺。我並沒有停止做我喜歡的活動或運動,我相信 pregnancy 要以自己的步伐與baby cupcake 一同感受及展開人生這個珍貴而 exclusive 的旅程。

面對現實,這次懷孕過程中除了覺得容易疲倦,記憶力還好像比上一胎較差!要在多角色、多方面上取得平衡,真的需要很多能量及營養去支持自己的身心健康。

最近荷蘭美素佳兒®️推出新登場媽媽奶粉!細心閱讀研究它的三大後盾:

第一層奶源精華 FIRST LAYER OF MILK,蘊含天然sn-2 Palmitate
• DUALCARE+®️雙倍關愛配方+®️
• Low GI 低升糖指數

我已經開始每日一杯 lar🥛💕 FRISOMUM 不但可以助自己一臂之力,繼續做自主自信的媽媽,讓我可以保持活力,handle 著超級energetic Archie 同時亦照顧肚內 BB 的成長和營養需要 ♥️

Ernestine Frisomum KOL

KOL - Ernestine

懷孕期間需要吸收天然珍貴嘅營養


何太成日都提我一定一定要飲奶,因為BBchur晒啲鈣,老左會骨質疏鬆 加上之前醫生話易小B太大可能好難生,我都要即刻注意返體重


所以最近轉飲荷蘭美素佳兒sn-2 Palmitate媽媽奶粉因為有first layer of milk,同鈣一樣會被身體吸收,係低GI媽媽奶粉~可以幫助媽媽維持體重同穩定血糖,仲有Dualcare+雙倍關愛配方,有成32種營養素,係全港媽媽奶粉最好㗎


之前食得太多supplement超容易便秘,鮮奶又缺乏為媽媽同BB訂做嘅營養
要有個舒適孕期,冇便秘,唔易攰同埋改善記憶力變差,每日一杯就搞掂️

Demi Frisomum KOL

KOL - Demi

懷孕時我都特別注重自己健康嘅體重增長,同時確保寶寶有足夠營養吸收
但進入中期嘅時候胃口並不是太好食唔落嘢 ,甚至因爲食補充品原因導致有便秘問題!
多得有荷蘭美素佳兒 sn-2 Palmitate媽媽奶粉
每日飲一至兩杯補充自己同寶寶嘅營養,而當中蘊含32種營養素 有助寶寶有健康發展,
此外DUALCARE+® (雙倍關愛配方+®) 令媽媽有個舒服嘅孕期 ,例如懷孕便秘,容易疲倦,記憶力變差等 ,懷孕期常見問題都能夠幫助改善 !

同時FRISO®MUM,當中第一層奶源精華有sn-2 Palmitate有助減少鈣皂形成 ,鈣質會被容易媽媽吸收 。

貪靚嘅媽媽不用擔心因為體重過份增長 產後會難回復身型,因為FRISO®MUM是低GI媽媽奶粉,所以有助媽媽維持健康增重同時穩定血糖!

Min Frisomum KOL

KOL - Min

唔經唔覺已經 step into 32th week!
平時嘅我無時停。自從懷咗孖B之後,身體都比較容易疲倦,記憶力真係差咗。因為駝孖胎又要吸收額外營養及鈣質,但過份進補又會令孕期容易便秘,而鮮奶缺乏為懷孕期嘅媽媽同寶寶訂做嘅補充營養,成個懷孕過程令我加倍謹慎選擇營養產品.
要係工作及身心靈教學中取得平衡,保持身心健康快樂,變咗我孕期嘅首要任務。

Friso 荷蘭美素佳兒新推出嘅sn-2 Palmitate 媽媽奶粉,好適合鍾意multi-task 嘅你。
奶粉含有:
-第一層奶源精華包括sn-2 : 容易同鈣一齊給人體吸收
-GI :唔使擔心增磅增得太犀利
-DUALCARE+® (雙倍關愛配方+®) :含32種營養素, 幫助改善疲倦體質同保持記憶力

而家我一日一杯,保持自己輕鬆心情,為兩個👶🏻👶🏻最後一個月成長作最後衝刺!