移至主內容
Ms Cheng

媽媽Ms Cheng

我開心果仔仔不經不覺已經三歲了,現在吃固體,因為有偏食習慣,我好支持寶寶早晚繼續飲用奶粉,來維持均衡的營養!加上我仔仔都好鍾意飲,之前佢曾經飲用其它一些偏甜的奶粉,導致夜晚容易有痰而咳嗽,而我在媽咪群組有人推介美素佳兒金裝新升級,發覺佢無加蔗糖,連我自己飲過也不覺得甜,味道清淡,而且成分天然,能幫助仔仔建立不嗜甜的飲食習慣,能減少蛀牙的形成,因為年幼的小朋友刷牙又刷得不夠乾淨。

另外一個父母都比較關心的就是排便問題,發覺轉飲奶粉後,比較容易消化,平日便便比較軟身,減少便秘的情況,能減低寶寶嘅腸道負擔,又冇咁熱氣,又不會令寶寶長粒粒,更令小寶寶夜晚睡得好,長遠有助寶寶健康的成長!

新版金裝嘅奶源選用咗源自荷蘭自家農場的NOVAS尊屬牛奶,我上網做個資料搜尋🔍得知美素佳兒會特選名種乳牛🐮,飼料都度身定制。牛奶仲含分子細小,結構柔軟嘅酪蛋白。我覺得沖起上嚟不容易起泡,容易攪拌,飲了冇咩嗝氣。另外奶粉配方加入HMO母乳低聚糖,能支持腸道健康同免疫力,對寶寶的免疫力很重要!

我選擇金裝美素佳兒主要是
🐮比較其他奶粉無咁甜,又天然啲
🐮寶寶睡得好,媽咪自然精神好
🐮支持免疫力

仲有個奶源追溯做得好好,我決定比開心果繼續飲用,好安心! 好值得推薦給其他媽咪!

這篇文章對您有幫助嗎?

多謝你的意見
多謝你的意見